سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام! به وبلاگ «تــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــــدا...» خوش آمدید. مقدمتان گرامی

به نام خدا

سلام دوستان گل خواننده این پست؛ می خواهم در مورد امری مطلب بگذارم که مرا با اینکه مشابه آن امر را بسیار در جامعه دیده ام؛ اما مدام متحیر می کند. یک امر عجیب و بی اخلاقی بزرگی در جامعه ی ما مکررا در جاهای مختلف به وضوح اتفاق می افتد و اکثرا(در جایگاههای مختلف) به آن مبادرت می ورزند؛ واقعا برای من قابل فهم نیست این همه بی اخلاقی...

ماجرا از این قرار است که بنده زمانی که رتبه ام در کنکور دکتری آمد، گفتم خب مشورتهایی داشته باشم؛ از جمله سنجش و دانش تبلیغات زده بود مشاوره رایگان و فلان و کلی تبلیغ...

گفتم خب یه سری بزنم ببینم آیا نکته ای هست که باید در انتخاب رشته رعایت کنم...

این شد که رفتم مرکزی که آدرس زده بودند و آنجا از من خواستند که پرینتی از مشخصات پرونده ام ببرم؛ و بنده هم گفتم شاید برای مطالعات خودشان و برآوردهایی که برای راهنمایی در انتخاب رشته به دانشجویان سالهای بعد با توجه به نتیجه ی انتخاب رشته ی ما و امتیاز ما در این سال برایشان کاربرد دارد به این اطلاعات نیاز دارند؛ لذا پرینت گرفتم و بردم برایشان...

بعد از مدتی که نتایج آمد، دیدم که اسمم را به عنوان کسی که از کلاسهای آنها استفاده کرده است زده اند که مثلا قبول شده و...

تعجب کردم با خودم گفتم خب بگذار زمان بگذرد، حتما یک تبلیغ کوتاه مدت حالا به دروغ گفته... اکنون من چطور پیگیرش باشم؟! و خلاصه حوصله نکردم که پیگیر شوم(البته کار اشتباهی کردم؛ باید همان زمان این پست را می گذاشتم)؛ خلاصه اینکه زمان گذشت و الان بنده سال سوم دکتری هستم و همچنان این تبلیغ را در اینترنت زده اند و با وقاحت تمام به دروغ مردم را گول می زنند.

برایم سئوال شده که واقعا بقیه هم که اسم شان آنجاست؛ آیا آنجا آموزش دیده و کلاس رفته اند؟؟؟ و یا نه آنها هم مانند بنده فقط رفته اند آنجا از مشاوره ی آنها برای انتخاب رشته استفاده کرده اند؟؟؟ جالب اینجاست که در راهنمایی شان هیییییچ کمک خاصی و نکته ی خاصی که برای بنده به شخصه، بخواهد کاربرد داشته باشد نگفتند؛ إلا اینکه اطمینان خاطر دادند که به ترتیب همه دانشگاه ها را انتخاب کنید احتمالا به مصاحبه دعوت می شوید...

خلاصه اینکه برای این مشاوره یک سری اطلاعات بنده را گرفتند وقتی که نتیجه آمده است؛ آنرا بدست آورده و به عنوان کسی که در آنجا آموزش دیده به دروغ معرفی کرده اند و...

وا اسفا از این همه دروغ در یک جامعه ی اسلامی و آن هم شیعی با الگوهای گرانقدری همچون امام علی  و امام حسین علیهما السلام...

اینم آدرسی که در آن اسم این حقیر را به عنوان کسی که آنجا آموزش دیده معرفی شده:
افتخار آفرینان سنجش و دانش در کنکور دکترای سراسری






تاریخ : پنج شنبه 95/12/26 | 12:7 عصر | نویسنده : ملیحه قاین ابراهیم آبادی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: :.