درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ دلدار 
سلام
منظورم از منقول مثال استادتان که صاحب تسنيم هم در شرح اسفار صدر المتعلهين مبسوط بيان، کرده است.
و منظور از ظهور ......اثبات برهان وجود واجب الوجود بو علي بوده که ربطي به مبدا فيض ندارد و اصولا موجب پارادوکس مي شود.
سلامت باشيد
+ دلدار 
سلام عليکم
بر دو وجه گفته شده که متفرع از مباحث عميق فطرت مي باشد ، نقيصه هايي وارد مي باشد ،که شرح و بيان آن زمينه اي را مي طلبد که مهيا نيست.
ارکان توحيد چه از نوع الوهيت و يا ربوبيت در فطرت، بحثي طويل است که قطعا صدها تز دکتري نميتواند جوابگوي مسائل و... باشد .
و در غياب اين بحوث نتيجه هاي حاصل نميتواند صد در صد درست باشد و اما ريز مطالب منقول که غالب در بيان حضرت ...آملي به کرات آمده (از جمله در تفسير قرآن به قرآن وشرح علامه.....)ظهور در موارد ديگري دارد که دقت بيشتري را مي طلبد .
موفق باشيد
پاسخ

سلام بر شما. ممنونم از ابراز نظرتون. ببخشيد بنده خيلي متوجه اين بخش فرمايش شما نشدم كه فرموديد«اما ريز مطالب منقول كه غالب در بيان حضرت .. آملي به كرات آمده (از جمله در تفسير قرآن به قرآن و شرح علامه...) ظهور در موارد ديگري دارد كه دقت بيشتري را مي طلبد»؛ براي بنده مشخص نيست كه كدام ريز مطالب منقول در كجا(در متني كه بنده آورده ام؟)؛ آقاي آملي را بنده مطالعه نكرده ام متأسفانه(خيلي علاقه دارم اما توفيق حاصل نشده)؛ ديگر اينكه فرموديد«ظهور در موارد ديگر دارد» يعني چه؟ به هر حال باز هم از نظردهي شما ممنونم. موفق و پا ينده باشيد!
با سلام....

خواهان تبادل لينک با وبلاگ زيباي شما هستيم.در صورت تمايل ميتوانيد لينک خود را به صورت اتوماتيک در اينجا ثبت کنيد

http://link.s2a.ir/
پاسخ

سلام. ممنونم اما بنده نمي دانم بايد چکار کنم دقيقا؟؟