چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


خدايا تو مي داني که تاجر پيشه نيستم ،و تجارت با عشق را کفر مي شمارم و در مقابل پرستش تو که نياز طبيعي قلب من است اجري نمي خواهم و شرم دارم که در مقابل تو بايستم و خيال داد و ستد با تو را داشته باشم ..
من به خود اجازه نمي دهم که خود را در برابر تو ،چيزي به حساب آورم که به حساب معامله بيفتد!!!

من زاده ي توام .من که از خود چيزي ندارم که در معامله ي با تو ارائه دهم ،هر چه هست متعلق به توست...."دلنوشته ي شهيد در لبنان" -

خدايا چگونه تو را شکر کنم که به من نعمت درد و غم عطا کردي و قلب مجروحم را در آتش عشق گداختي و در وادي فقر از همه ي کائنات بي نيازم کردي و در دنياي تنهائي انيس من و محبوب من شدي .
خدايا تو را شکر مي کنم که از همه ي لذات سيرابم کردي و ناپايداري اين لذات را به من نشان دادي و قلب و روح مرا پذيراي رحمت هاي بي پايان خود کردي و
وجود مرا از عشق به خود سيراب نمودي و علاقه ي مرا از دنيا و مافي ها بريدي و آن چنان مرا از وجود خود سرشار کردي که عدم و وجود همه ي عالم براي من يکسان گرديد و دشمني همه ي عالم ،ساده و ناچيز شد... -
"دلنوشته ي شهيد در لبنان
سلام
دعامون کنيد

پاسخ

سلام. يه دنيا ازتون ممنونم از لطفتون در نوشتن اين نيايش هاي زيباي شهيد عزيز.

سلام دوستان ...با مطلبي  با عنوان :"شروع دوباره"  بروزم.

پاسخ

سلام. موفق باشيد!


به نام خدا

نفهميدي ؟؟؟..

مال شهيد چمرانه ديگه ...دي..

خوشحالم که خوشحال شديد..حتما ما رو سر نمازتون دعاکنيد

پاسخ

ممنونم. خب من يه مدت يک کتاب از نيايشهاي دکتر چمران عزيز رو از يکي از دوستانم امانت گرفته بودم اما خيلي هم فرصت نکردم بخونم. و در عين حال احتمال دادم که از کس ديگر و يا حتي خودتان باشد:)


به نام خدا

سلام

ما آب شديم رفتيم توي زمين از اينهمه لطفتون ..

دستتون درد نکنه خواهر خوبم

خوشحالم کرديد ...دعامون کنيد..

اينهم هديه به شما

خدايا ..آنقدر مرا گداختي که مرگ ورا شيرين و جذاب کردي

خدايا ..تو را شکر ميکنم که آنقدر به من غنا دادي که از هيچ چيز و هيچکس انتظاري نداشته باشم و در مقابل خدمت و فداکاري چيزي نطلبم ،با عشق و پرستش تجارت نکنم ؛و عبادت خود را فقط به خاطر نياز فطري خود بخواهم ..

آنقدر مرا سخي و بي نياز کردي که حتي حيات خود را با همه ي جاذبه ي دنيا به سادگي به خاطر يک نگاه يا يک قطره اشک تقديم کنم ..

التماس دعا

پاسخ

سلام عليکم و رحمة الله. خواهش مي کنم. به خاطر نيايشي که نوشتيد هم ممنونم خواهر بسيار خوبم. نيايش زيبايي است؛ نفرموديد که متعلق به کيست؟ منظورم نويسنده ي آن است.

به نام خدا

سلام و عرض ادب خواهر خوبم

با پستي از شهيد چمران بزرگوار به روزم

خوش حال ميشم تشريف بياريد ..

التمماس دعا

پاسخ

سلام بر شما. ممنونم که اطلاع داديد، با کمال ميل. شما هم التماس دعا!
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ پنج شنبه 25 مهر 92 نوشته (اسباب نزول) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام عليکم. ممنونم. موفق باشيد و پاينده!